Orange Juice Gaming

Orange Juice Gaming
Orange Juice Gaming
 

Hello I'm OJ.

I like mobile games. Concise strategy videos and fun videos are what I do.

Clash Royale and Brawl Stars are my jam. Supercell is fam!

Коментара
  • Parth Srivastava
    Parth Srivastava

    6:36 wtf

  • Vítor Serpa
    Vítor Serpa

    in the beggining shellly also shot him

  • magma slime
    magma slime

    Bo does not shout he says "firee!"

  • XXDDBOY Gaming
    XXDDBOY Gaming

    Bait_troop trooper of the year

  • fanof war robots h:zd Henry stickmin
    fanof war robots h:zd Henry stickmin

    The best emote in clash royale is pancakes mini prima emote

  • Sentrix_30FPS
    Sentrix_30FPS

    The dislikes are the people who were murdered by sparkys in the past.

  • Mike Huliselan
    Mike Huliselan

    69 is NICE :>

  • jackasadsda
    jackasadsda

    LOL those graphics look like theyre from like 10 years ago

  • Eduardo Dominguez
    Eduardo Dominguez

    i just got a cheese ad lol....!!

  • Linas Lasas
    Linas Lasas

    oj kills carl also oj: GET REKT SURGE

  • sherif hany
    sherif hany

    He's too OP

  • Jeryl Joshua
    Jeryl Joshua

    This game is not available in india..1!

    • Yogesh Sharma
      Yogesh Sharma

      Hi

  • Saika
    Saika

    Sparky isnt nerf tho its like slightly buff because its faster reload

  • Dziad z 3 klatki
    Dziad z 3 klatki

    I was using code OJ, but when u skipped firecracker I stopped

  • Mark Funes
    Mark Funes

    man oj u got this

  • Goblin Slayer
    Goblin Slayer

    Can someone say me how to join tournament I want that emote plz someone help

  • NEED HELP
    NEED HELP

    A legendary orange was born today

  • Gool
    Gool

    Remember when oj DESTOYED nick

  • Rita Krawczyk
    Rita Krawczyk

    at 5:26 the primo used meteor and then throwed oj brrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuuuuuh

  • Nirnay Kapoor
    Nirnay Kapoor

    how can i join the private tournament

    • Goblin Slayer
      Goblin Slayer

      Bro can U say me how to join

  • GioEmil _19
    GioEmil _19

    TIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!

  • Coco Playz
    Coco Playz

    get your ladder REWARDS

  • Durga rai
    Durga rai

    I make better deck 💪 then u 😎😎😎😎🥂 and I do lose any time

  • Joel Joseph
    Joel Joseph

    it’s a pretty good game ngl

  • PlyYxl
    PlyYxl

    Imagine being a victim to oj when he's recording

  • Itachi Uchiha
    Itachi Uchiha

    This is sou cool!!!

  • Joe Wisniewski
    Joe Wisniewski

    imagine looking for a vid to watch and then just seeing OJ in a amber cosplay

  • suyash khobrekar
    suyash khobrekar

    Genshin impact's better. This games graphics are pathetic

  • Turtan
    Turtan

    must be so cool collabing with supercel and great video realy well done

  • TSA Brawl Stars
    TSA Brawl Stars

    8:25 Oj: Sorry Shelly, you know the rules. Me: Or not

  • Richard Poder
    Richard Poder

    I love when you build stuff

  • Bhojaiah lokesh
    Bhojaiah lokesh

    Oj didn't tell he didn't like the legendary king chest u told u don't like the legendary king chest

  • Let's Crack
    Let's Crack

    Wow ❤️ Amazing!!

  • SpryLex_ Brawl stars
    SpryLex_ Brawl stars

    Hahahajajahajahaha

  • MariusETeamer
    MariusETeamer

    A

  • Asha baboolall
    Asha baboolall

    Stop acting oj "heal you heal you"😒😒nah nah nah😒

  • boris boris
    boris boris

    How does oj lose and get trophies on the solo showdown were your supossed to not lose trophies

    • boris boris
      boris boris

      They romeved trophie thing this season

    • boris boris
      boris boris

      Or get trophies

    • boris boris
      boris boris

      I meant win

  • Chocolate _ Tiger
    Chocolate _ Tiger

    4:38 I got in the same map lol

  • Daiga Skvarnaviča
    Daiga Skvarnaviča

    Ur right kelvin

  • A Noob
    A Noob

    A upgraded version : Pick on right out everything on right side flex emote on the right side

  • Zardom Hyper
    Zardom Hyper

    THIS IS CRINGE I AM A BONER!!!

  • Vuk Gammer Man Bro
    Vuk Gammer Man Bro

    The lumberja

  • Sayed Akl
    Sayed Akl

    Ahahahhhahhh

  • Ice
    Ice

    OJ when teleporter is gonna open: *assembling rocket launcher machine gun*

  • Zacs
    Zacs

    the dislikes are from T-Series fans

  • Aarav Naik
    Aarav Naik

    when OJ ❤ Nat Shiba Nita- 😭

  • Kiandi Suherman
    Kiandi Suherman

    Code Oj

  • Davio #
    Davio #

    Help him to 2M subs guys!!!

  • Siska Listiati Tedja
    Siska Listiati Tedja

    Alternative title You touch me , u give me 1 powercube

  • Krišs Ādams Grasis
    Krišs Ādams Grasis

    and then ther is me with 18 000 thropis with only one leg im not crying you are :D

  • JINNESH A/L MURUGANAMBALAM Moe
    JINNESH A/L MURUGANAMBALAM Moe

    This is the map

    • JINNESH A/L MURUGANAMBALAM Moe
      JINNESH A/L MURUGANAMBALAM Moe

      The map name iron island and is made of unbreakable walls

  • JINNESH A/L MURUGANAMBALAM Moe
    JINNESH A/L MURUGANAMBALAM Moe

    Oj brand new sd map came

  • Chee Lok
    Chee Lok

    This game looks very good but I can't download it yet because it's not in my country... Rip me and other people that can't play....

  • WoWo
    WoWo

    I like milk

  • Louis 4
    Louis 4

    Edgar OP, OJ OP

    • Louis 4
      Louis 4

      You hit me now, but when I reach my true form you will run😡😡😡

  • muhamad ammar
    muhamad ammar

    No NO NOT THE HACK3D MAP IN THE WINNER SLOT N̶̛͎̥͖̼͍̦̫̩̦̹͍̘̄̇̓̋̌̌͐͋̂̑͋͋̏͑͂͛͑͂͒̌̎͘̚͜Ơ̴̢̥͇͈̼̞̹̗̈́͂̽̓̀͂͋̑͊͒̐̂̃́̑̕͜͝͠O̷̫̹͚̘͍̲̤͟͝O̶͍͔̣͍̘̫̲͔̺͍͎̜̬͚̫̺͎̲̣͖̭̮͈̭͋̀̾͆̒͆̀̉͋́͗̀͜͠͡͝O̶̧̥̜̰͖̬̬̠̣̼͓̜̺͕̜̞̳͐͂̒̋̌̐̔̽͊͌̕̕̚͡Ớ̵̞̘͉̱̝̘̞̞̲͈͉̗̝̬̙͑̌͂̌̎͑͗̈́͒͘͝Ơ̷̢͕̻͚̪̔̍͂̎́̍͛̉͒̉̇͑͛̓̂̃͛͆̈́́̄̒̌̕Ŏ̸̢͕̝̳̂̾̾̒̽̃͊̈́͑͛͊͛͗̌͝

  • Spider King
    Spider King

    cringe

  • Skyral
    Skyral

    Who remembers this OJ.

  • KHOO KAY YIN Moe
    KHOO KAY YIN Moe

    I love that ‘boop boop boop boop boop boop’